Zvládat finanční krize se musíme učit už jako děti na školách, myslí si firemní sociolog Bednář
Vojtěch Bednář je firemní sociolog, který se pohybuje uvnitř firem a pomáhá jim pracovat s lidmi. Po fázi šokující, spojující a rozdělující se lidé začínají obávat o budoucnost, říká ke koronakrizi. Říkáme, že milujeme změny, ale ve skutečnosti jsme konzervativní. Rádi uspokojujeme svoje potřeby a jednou z nich je pohodlí. Máme schopnost zapomínat nejhorší zážitky jako první: v minulosti vidíme spíš to dobré. Krize je ideální příležitost říct si, kdo a co je pro nás důležité.
Související
-
Žijeme v zemi, kde politici nehledají odpovědi na velké otázky, myslí si sociolog Biler
Po roce 1989 jsme měli pocit, že zpátky do Evropy existuje jen jediný směr, nevěděli jsme do čeho jdeme – Evropu jsme vlastně neznali, hodnotí Stanislav Biler.
-
Hledáme záchytné body a idealizujeme si minulost, říká sociolog Přibáň
V čem je původ politické nostalgie lidí v Británii, Americe i u nás? A jak upevnit důvěru v instituce?
-
Drbům se nevyhneme. A milostné vztahy? Raději ne na očích...
Vedení firmy chce vidět od svých zaměstnanců zejména dobrý výkon. Ten často přichází, pokud mezi lidmi panují dobré vztahy. Takovou atmosféru ale umí naladit pouze ...
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Hurvínek? A od Nepila? Teda taťuldo, to zírám...
Jan Kovařík, moderátor Českého rozhlasu Dvojka
3 x Hurvínkovy příhody
„Raději malé uměníčko dobře, nežli velké špatně.“ Josef Skupa, zakladatel Divadla Spejbla a Hurvínka