Vánoce v karanténě jsou postrach obchodníků. Nakupte si dopředu, vyzývají
Obchodníkům začíná nejdůležitější období roku – vánoční sezóna. To, co vydělají během října a listopadu, často předčí i tržby za celý rok. Jenže opatření vlády jim letos situaci výrazně komplikují. Přípravy se tak nesou nejen v duchu marketingových, ale taky hygienických strategií. Předseda Asociace obchodních center Jan Kubíček říká, že obchodníci i zákazníci se chovají zodpovědně a doufá, že se po uvolnění pravidel lidé opět vrátí.
Související
-
Během pandemie přišli o všechny příjmy. „Zachránil nás e-shop i vládní pomoc,“ říkají manželé
Laušovi z Prahy se před rokem zadlužili, aby otevřeli vlastní salon krásy. Nouzový stav ale jejich podnikání zastavil a manželé přišli o veškerý příjem. Zůstaly jim dluhy.
-
V souboji o vánočního zákazníka vedou e-shopy před kamennými...
Internetové obchody začínají mít před Vánoci náskok před klasickými obchodními centry. Podle průzkumu GE Money Bank v e-shopech letos poprvé nakoupí dárky více lidí...
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Hurvínek? A od Nepila? Teda taťuldo, to zírám...
Jan Kovařík, moderátor Českého rozhlasu Dvojka
3 x Hurvínkovy příhody
„Raději malé uměníčko dobře, nežli velké špatně.“ Josef Skupa, zakladatel Divadla Spejbla a Hurvínka