Miloslava Pošvářová: Vedení Ředitelství silnic a dálnic se beze mě bude lépe dýchat

Nejdřív to vypadalo jako obyčejné propuštění manažerky, poté se však Miloslava Pošvářová rozhodla k tvrdému boji. Za jakých okolností byla vyhozena z Ředitelství silnic a dálnic? A jaký bude mít její odchod vliv na stavbu dálnice D47?

Jako ředitelka Úseku kontroly kvality staveb měla Miloslava Pošvářová na starosti nastavení pravidel přípravy staveb, hodnocení kvality, ale také fázi reklamace a správy majetku. „Stáli jsme před zavedením elektronického systému řízení, ale tomu se zamezilo,“ vysvětluje.

„Setkávala jsem se s úředníky Ředitelství silnic a dálnic, hájila jsem zájmy státu a dostávala se do konfliktu s těmito úředníky. Ti však hájili zájmy stavebních firem a vysvětlovali, proč jsou stavby drahé a nekvalitní,“ popisuje.

Čtěte také

O Pavlu Kočicovi, šéfovi Ředitelství silnic a dálnic, Miloslava Pošvářová tvrdí, že nepronikl do hloubky oboru. „Vytváří se tu dojem, že existuje vize, ale nevybaví se lidmi, aby se mohl výkon činnosti realizovat,“ mluví o stavu oddělení, které vedla, s tím, že jako ředitelka nedostala k dispozici odpovídající počet odborníků.

Co se stane s dálnicí D47? Nebojí se po svých tvrdých vyjádřeních na adresu některých lidí? I na to se ptal moderátor Martin Veselovský po 17. hodině.

Celý rozhovor si kdykoliv poslechněte v našem iRadiu nebo kliknutím na odkaz přímo v tomto článku.

autoři: mav , šše
Spustit audio