Limituje nás hlavně počasí. Stavba je živý organismus, proto trvá tak dlouho, říká stavbyvedoucí D1
Jan Nezbeda se 30 let věnuje stavbám dálnic. Momentálně pracuje na dálnici D1 jako hlavní stavbyvedoucí. Během jeho kariéry se podle něj práce na silnicích hodně změnila. „Určitě jsou jiné technologie. Normy jsou zpřísněné a existuje technika, která nám umožňuje dělat daleko lepší povrchy,“ tvrdí Jan Nezbeda. „Pocity, že opravy trvají až příliš dlouho, jsou někdy vytvořeny uměle. Když člověk jede po dálnici, je potřeba otevřít oči a podívat se, že pracujeme.“
Související
-
21 kilometrů dálnic v příštím roce? Stavba dálnice není rodinný domek, vysvětluje Martin Kolovratník
Hostem je Martin Kolovratník z hnutí ANO, předseda sněmovního podvýboru pro dopravu. Moderuje Tomáš Pancíř.
-
Stavba dálnic? Proces stavebního řízení chceme zkrátit na jeden rok, říká ministr Kremlík
Nechci, aby kamiony objížděly zpoplatněné komunikace, říká nestraník a ministr dopravy za hnutí ANO Vladimír Kremlík. Jak to bude s výběrem mýta na silnicích první třídy?
-
Dálnice stavíme stejně rychle jako na západ od nás, říká ředitel společnosti Eurovia CS
Proč se dlouho trápíme s D1? Problém je v procesu před zahájením stavby, hájí stavaře generální ředitel společnosti Eurovia CS Martin Borovka.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Hurvínek? A s poslední rozhlasovou nahrávkou Josefa Skupy? Teda taťuldo, to zírám...
Jan Kovařík, moderátor Českého rozhlasu Dvojka


Hurvínkovy příhody 5
„Raději malé uměníčko dobře, nežli velké špatně.“ Josef Skupa, zakladatel Divadla Spejbla a Hurvínka
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
Armáda nabízí ‚nový start do života‘. Sloužit v Česku budou moct i lidé se základním vzděláním
-
Skladování plynu státu opět rekordně vydělalo. Návratnost miliardové investice se může zrychlit
-
Předložila kritický audit a Válek ji obratem vyhodil. Za bývalou státní manažerku se teď postavil soud
-
Vedení zpravodajství ČT se vymezuje proti Součkovu ‚setkání s novináři‘. ‚Nepřijatelné,‘ píše Kubal