Jak koronavirus ovlivní české školství? Učitelé musí slevit, diskutujme o podstatě výchovy, apeluje expert na vzdělávání

20. březen 2020

Pandemie koronaviru může mít na společnost minimálně jeden dobrý vliv. Výrazně přispěje k digitalizaci školství, soudí Bob Kartous ze společnosti EDUin. „Situace učitele donutila seznamovat se s prostředky digitální komunikace a aplikovat je,“ vysvětluje. Vyvstává ale jiný problém: učitelé mají tendenci děti i rodiče přetěžovat úkoly.  Jak mají rodiče skloubit home office a částečné suplování role školy? A objevují se už nyní nové zajímavé možnosti ve výuce?

autoři: Lucie Výborná , als

Související

Více z pořadu

E-shop Českého rozhlasu

Lidský faktor jsem znal jako knížku, ale teprve s rozhlasovým zpracováním jsem ho dokonale pochopil...

Robert Tamchyna, redaktor a moderátor Českého rozhlasu Dvojka

Lidský faktor

Lidský faktor

Koupit

Točili jsme zajímavý příběh. Osoby, které jsme hráli, se ocitaly ve vypjatých životních situacích, vzrušující práce pro herce a režiséra. Během dalšího měsíce jsme Jiří a já odehrané repliky svých rolí žili. Fantasmagorické situace posledního dílu příběhu se staly naší konkrétní každodenností. V srpnu Jiří Adamíra zemřel. Lidský faktor byla naše poslední společná práce.“ Hana Maciuchová