Dvě stě tisíc Čechů je stále mimo hranice. Nejhůř jsou na tom v Americe, popisuje pilot důsledky karantény
Richard Santus je zakladatel soukromé letecké společnosti a dopravní pilot, který zajišťuje evakuační a zásobovací lety. Nouzový stav přinesl větší poptávku. Omezení se neustále mění, bez nich bychom vás vysekali z každé země. Ticho v éteru je skličující i povznášející: ve vzdušném prostoru si vyměňujeme černé vtípky. Letiště se proměnila v města duchů, je to pohodlné. Letadel nad Evropou je asi o osmdesát procent méně, jednou budeme vzpomínat na to, že to trvalo jen chvilku.
Související
-
Brněnští experti vytiskli první bezpilotní letadlo. Budou s ním monitorovat bolševník
Brněnští experti vytiskli první vytištěné bezpilotní letadlo. Chystají se s ním monitorovat bolševník.
-
Jak vypadají evropské ostrovy z ptačí perspektivy? Zjišťoval to fotograf a pilot Jiří Průša
Evropské ostrovy z nebe. To je kniha obsahující přes tisíc leteckých fotografií více než stovky evropských ostrovů a mnoha kilometrů pobřeží. O expedici vypráví Jiří Průša.
-
Teprve v mimořádné situaci se pozná, jestli je posádka profesionální, tvrdí pilot
Richard Santus provozuje aerotaxi, létá s moderními stroji i veterány z druhé světové války. Jak se pozná dobrý pilot od špatného?
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Hurvínek? A od Nepila? Teda taťuldo, to zírám...
Jan Kovařík, moderátor Českého rozhlasu Dvojka
3 x Hurvínkovy příhody
„Raději malé uměníčko dobře, nežli velké špatně.“ Josef Skupa, zakladatel Divadla Spejbla a Hurvínka