Stížnosti na dovolenou s cestovní kanceláří
Většina z nás už má asi jasno o tom, jak, kde a s kým stráví dovolenou. Pokud se rozhodnete jet do zahraničí s cestovní kanceláří a nebudete s jejími službami příliš spokojeni, můžete si samozřejmě stěžovat. Jak řekl Pavel Dosoudil z Asociace českých cestovních kanceláří a agentur, nejlepší je postěžovat si hned.
Dosoudil: Především je nutné nesrovnalosti, připomínky a reklamace uplatnit přímo na místě u zástupce cestovní kanceláře, delegáta nebo spolupracující agentury. Pokud jsou odstraněny a vše v pořádku, dovolená klidně pokračuje. Není-li tomu tak, je potřeba sepsat protokol, nechat jej podepsat příslušnými pracovníky.
Kolik peněz se lidem vrací?
Dosoudil: Jestli je reklamace opodstatněná, jedná se třeba o špatné ubytování, nekorektní a nepravdivé informace, tak následuje finanční vyrovnání. To je individuální a klient se po uznání reklamace musí s cestovní kanceláří dohodnout na výši odškodnění nebo částečné vrácení ceny zájezdu.
Někdy se lidé ostýchají a i když jsou nespokojeni, tak si nestěžují. Doporučujete zajít za delegátem v situaci, kdy nám něco kazí dovolenou?
Dosoudil: Doporučuji to v každém případě, protože stížnost slouží k vzájemné informaci, aby se příště chyba neudělala a došlo ke zlepšení práce agentury.
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
Do vlády jde z ANO jen zlomek stínového kabinetu a půlka nejužšího vedení. Na ostatní zbyly ‚ceny útěchy‘
-
Mnoho jmen budoucí vlády je citlivých. Babišovo oznámení o řešení střetu má bledá místa, říká pirátka
-
‚Emisní povolenky ETS2 odložíme o rok,‘ zaznělo z Evropská unie. Platit začnou v roce 2028
-
Jsem připraven uspořádat na Ukrajině volby, uvedl Zelenskyj. Od spojenců žádá záruku bezpečnosti