Spíše volání po svobodě než erotický film. Režisérka Pavlásková natočila Pražské orgie podle knihy Philipa Rotha
Pohled cizince na společnost tehdejší doby. Tak popisuje režisérka Irena Pavlásková leitmotiv filmu Pražské orgie, který natočila podle předlohy stejnojmenného románu Philipa Rotha. Točit sexuální scény ji nebaví, snímek ale vypráví především o touze po svobodě v normalizačním Československu. Režisérka teď pracuje na scénáři k vánoční komedii o tom, jak to vypadá, když se Vánoce nepovedou. A proč nedotočila film o Stalinově ženě v Rusku?
Související
-
Jako kameramanka nemůžu plakat, říká k natáčení dokumentu o Jiřím Suchém Olga Malířová Špátová
Mnoho scén v dokumentu vymyslel Jiří Suchý sám, přiznává kameramanka dokumentu Jiří Suchý - Lehce s životem se prát.
-
Správný chlap si musí jít za svým, říká herec Hynek Čermák
Rvačku v sauně ve filmu Národní třída natáčeli tři dny, ale i přesto Hynek Čermák na roli nezanevřel. Co všechno chystá do budoucna?
-
Jitka Čvančarová o natáčení filmu Nabarvené ptáče: Cítili jsme, že zhmotňujeme poslání
Herečka Jitka Čvančarová ve filmu Nabarvené ptáče ztvárnila jednu z postav, které nesou svůj díl na utrpení hlavního hrdiny.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?
Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka
Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama
Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.