Bez rtěnky nechodím ani na koně. Čeští muži by mohli být pěstěnější, myslí si majitelka Dermacolu
„Pochopila jsem, že není možné změnit svět. Tak jsem si založila novou stranu, protože bych chtěla, aby všechny ženy používaly rtěnku,“ říká Věra Komárová, spolumajitelka značky Dermacol. Jak se „beauty byznys“ za posledních dvacet let změnil? A jak významná byla pro československou značku Olga Knoblochová? „Vždycky, když se nějakým způsobem nachomýtli velcí producenti, nalíčila buď manželky těch producentů nebo i je samotné,“ popisuje Komárová cestu značky do Hollywoodu.
Související
-
Jak nemoci mění módu: syfilis přinesla mužské paruky, tuberkulóza zas ideál bledé pleti
Módě se daří i v těch nejméně příznivých podmínkách a estetizovat dokáže různé nepěkné projevy lidské fyziologie. Včetně neštovic, tuberkulózy nebo syfilitidy.
-
Jiná krása v české módě. Stereotypy o vzhledu modelek se mění i u nás
Nafotit oblečení na e-shop na modelce, která není hubená a stereotypně krásná, je v Česku v roce 2020 stále ještě neobvyklá a provokativní věc.
-
Mytí vlasů v koronavirové době, pletená móda a výrobky z medu. Magazín o zdravém životním stylu
Vyhlašujeme také vítěze 24. ročníku rozhlasové ankety Šarmantní osobnost roku, ve které jste měli možnost výjimečně hlasovat po celý rok.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?
Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka
Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama
Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.