„Informační linka pro všechny“. Jak se na práci operátorů tísňové linky projevila epidemie?

15. květen 2021

Největší audioportál na českém internetu

pandemii koronaviru se museli přizpůsobit i operátoři na tísňové lince 155 | Foto: Fotobanka Profimedia

V Česku v průměru každou půl minutu vyrazí na pomoc někomu v nouzi sanitka zdravotnické záchranné služby. Takovému výjezdu většinou předchází zavolání na číslo 155. V posledním roce se ale na práci operátorů výrazně projevila epidemie koronaviru.  „Operátoři byli zahlceni dotazy, které neměly souvislost se záchrannou službou, volající nevěděli, co se děje a jak se mají chovat,“ objasňuje šéf Asociace zdravotnických služeb Marek Slabý.

autoři: Jiří Chum , prh

Mohlo by vás zajímat

Nejposlouchanější

Více z pořadu

E-shop Českého rozhlasu

Přijměte pozvání na úsměvný doušek moudré člověčiny.

František Novotný, moderátor

setkani_2100x1400.jpg

Setkání s Karlem Čapkem

Koupit

Literární fikce, pokus přiblížit literární nadsázkou spisovatele, filozofa, ale hlavně člověka Karla Čapka trochu jinou formou.