„Informační linka pro všechny“. Jak se na práci operátorů tísňové linky projevila epidemie?
15. květen 2021
V Česku v průměru každou půl minutu vyrazí na pomoc někomu v nouzi sanitka zdravotnické záchranné služby. Takovému výjezdu většinou předchází zavolání na číslo 155. V posledním roce se ale na práci operátorů výrazně projevila epidemie koronaviru. „Operátoři byli zahlceni dotazy, které neměly souvislost se záchrannou službou, volající nevěděli, co se děje a jak se mají chovat,“ objasňuje šéf Asociace zdravotnických služeb Marek Slabý.
Mohlo by vás zajímat
Nejposlouchanější
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Přijměte pozvání na úsměvný doušek moudré člověčiny.
František Novotný, moderátor


Setkání s Karlem Čapkem
Literární fikce, pokus přiblížit literární nadsázkou spisovatele, filozofa, ale hlavně člověka Karla Čapka trochu jinou formou.
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
Přívod paliva do motorů byl vypnutý, divili se piloti. Před pádem letadla Air India ztratily motory výkon
-
Demograf Kučera: Sociální sítě mění hodnoty mladých. Odkládání rodičovství je jedním z důsledků
-
Hamás Izraeli nechce vyhovět. Po 21 měsících války ale možná nemá jinou možnost, myslí si Taterová
-
Slovensko chce do úterý dohodu ohledně plánu ukončit dovoz ruského plynu do EU, řekl premiér Fico