Čím větší, tím levnější. Čínská restaurace nabízela slevu podle velikosti poprsí

dekolt

Čím větší prsa, tím větší sleva. Právě takovou obchodní politiku zavedla jedna restaurace v Číně. Chtěla upoutat pozornost a získat nové zákazníky. Kampaň musela nakonec zrušit, pozornost ale získala.

Restaurace lákala zákaznice

Restaurace z obchodního centra v čínském městě Chang-čou ve východočínské provincii Če-ťiang se snažila nové zákaznice přilákat plakátem, na němž je v komixovém stylu namalováno sedm žen se sedmi různými velikostmi poprsí a přehledem slev.

Na jakou mají zákaznice slevu, ověřovaly čísnice. Manažer restaurace tak své klienty a klientky ujišťoval, že se nikdo nebude muset červenat.

Ohlas měla kampaň pozitivní a plakáty do restaurace přilákaly o pětinu víc zákazníků. Většinou to byly právě ženy. Některé se kampaní spíš bavily, další si ale kampaň považovaly za diskriminační a urážlivou.

Městská rada pak po stížnostech restauraci přiměla, aby plakáty stáhla. Restaurace stížnostem vyhověla jen částečně. Plakáty sice zmizely, ale slevy platí dál.