Black Friday je tady. Nenechte se strhnout nákupní horečkou, radí expert. Jak nenaletět na marketingové triky?

29. listopad 2024

Největší audioportál na českém internetu

Black Friday, Praha, Tesco | Foto: Filip Jandourek

Zboží, které za úžasnou cenu není na skladě, nebo dodatečné poplatky. Řada obchodníků pravidla stále obchází, říká Viktor Vodička, ředitel Sdružení českých spotřebitelů Viktor Vodička

Internet a obchody jsou plné akce Black Friday. Obchodníci slibují gigantické slevy třeba na elektroniku nebo oblečení. „Pro zákazníky jsou podstatné dva údaje – aktuální cena, za kterou se zboží prodává, a cena, za kterou se prodávalo před 30 dny nebo od doby, kdy se začalo prodávat. Máme málo možností, jak si to ověřit. Existují portály, které porovnávají vývoj cen v čase, ale ty většina spotřebitelů nepoužívá,“ říká Viktor Vodička, ředitel Sdružení českých spotřebitelů.

Poslechněte si rozhovor.

autoři: Petr Král , vma

Mohlo by vás zajímat

Nejposlouchanější

Více z pořadu

E-shop Českého rozhlasu

Starosvětské příběhy lesníků z časů, kdy se na Šumavě ještě žilo podle staletých tradic.

Václav Žmolík, moderátor

ze_světa_lesních_samot.jpg

Zmizelá osada

Koupit

Dramatický příběh viny a trestu odehrávající se v hlubokých lesích nenávratně zmizelé staré Šumavy, několik let po ničivém polomu z roku 1870.