Základem dobré a zajímavé virtuální hry jsou emoce, myslí si vývojář Martin Tichota
Martin Tichota z DiVR Labs se svým týmem vyvíjí hry s virtuální realitou, které pracují se skutečným prostorem. Na Experimentu Speciál vysvětloval, co to znamená a proč je někdy lepší si na hru zajít, než si jen nasadit speciální brýle v pohodlí domova. A jestli vám je někdy z headsetu špatně, není to vaše chyba. Má to své důvody. Jaké? To zjistíte v Martinově přednášce!
Poslechněte si ji celou. Proběhla 21. června na pražském festivalu Metronome.
Související
-
Virtuální realita pro lékaře a pacienty. Technologie může pomáhat při rehabilitaci i úzkostech
Virtuální realita není jen na hraní! Nabízí také pomoc při vzdělávání lékařů a léčbě. Podívejte se na přednášku Martina Kotka z Asociace virtuální a rozšířené reality.
-
V centru pro hendikepované děti ve Štáhlavicích otevřeli rehabilitační místnost s virtuální realitou
Zašlápnout zlobivého krtka nebo přenést nohama kreslenou okurku - tyto a další úkoly čekají na hendikepované děti ve virtuální místnosti v Centru Hájek ve Štáhlavicích.
-
VIDEO: Jak se v digitální době nezbláznit? Poslední večer s Experimentem Speciál má téma psychologie
Ptáme se na to nejdůležitější: Jak se z toho nezbláznit? Může nás budoucnost bavit a pomohou nám technologie vyrovnat se s problémy? Sledujte videopřenos od 18.00
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
Havlíček: Tlačme, až obchodně vydírejme KHNP, jsou to naše peníze. ‚Jak na tureckém trhu,‘ reaguje Vlček
-
Hokejisté Komety Brno zvítězili na ledě Karlových Varů 1:0, po šesti letech postoupili do semifinále
-
Ferrari v reakci na Trumpova cla zdraží své vozy v USA. Cena některých modelů vzroste i o milion korun
-
Černochová chce od července zvýšit vojákům výplaty o několik tisíc. Metnar kritizuje načasování