Vadné zboží můžete reklamovat, v tom se nákup online a v kamenném obchodě neliší, říká právní poradce

V kamenných obchodech řada obchodníků nabízela možnost výměny nebo vrácení zboží, ale mohou si stanovit různé podmínky, vysvětluje právní poradce spotřebitelské organizace D-Test Jan Šůra.
Špatná velikost bot, nepotřebná varná konvice, podruhé stejná hra. Právě ode dneška můžete vracet řekněme nevhodné vánoční dárky. Pro vrácení zboží u obchodníků ale existují pravidla, které je potřeba dodržet, pokud chceme zboží vyměnit nebo za něj dostat zpět peníze. „Zboží zakoupené přes internet je jediný případ, kdy zákon umožňuje zboží vrátit ve lhůtě 14 dnů, tam není potřeba splnit specifické podmínky,“ říká právní poradce spotřebitelské organizace D-Test Jan Šůra.
Mohlo by vás zajímat
Nejposlouchanější
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Starosvětské příběhy lesníků z časů, kdy se na Šumavě ještě žilo podle staletých tradic.
Václav Žmolík, moderátor


Zmizelá osada
Dramatický příběh viny a trestu odehrávající se v hlubokých lesích nenávratně zmizelé staré Šumavy, několik let po ničivém polomu z roku 1870.
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
P. Diddy se vrátí do vazby, soud ho nepropustil na kauci. O trestu se rozhodne v říjnu, hrozí mu 20 let
-
Moravu a jih Čech zasáhnou silné bouřky. Napršet může až 50 milimetrů srážek
-
Jsme na tom demograficky tak špatně, že migranty potřebujeme, upozorňuje Rozumek
-
Kdo tam? Nejvtipnější národ! Češi vyšli jako vítězové výzkumu o humoru, porazili 29 rivalů