Spot Radiožurnálu oceněn v soutěži Zlatá Pecka 2002

7. listopad 2002
on-line materiál

Televizní spot Českého rozhlasu 1 - Radiožurnálu "Brýle" (aneb Ani růžový, ani černý) byl oceněn v prestižní soutěži Zlatá pecka 2002. Ta hodnotí a oceňuje nejlepší tvůrčí práce v oblasti reklamy a marketingové komunikace v České republice.

Autorem spotu Brýle je kreativní grafické studio AnFas. Můžete si přečíst jejich případovou studii ke spotu.

AnFas je tvůrcem i mnoha dalších reklamních a propagačních materiálů Českého rozhlasu 1 - Radiožurnálu, se kterými se setkáváte. Z jejich tvůrčí dílny pochází například skládačky informující o našem vysílání a programu nebo o Zelené vlně a projektu Zelení andělé.

Logo

O soutěži Zlatá pecka:

Zlatá pecka je nonprofitní prestižní soutěž pořádaná Asociací českých reklamních agentur a marketingové komunikace od roku 1995. Soutěž soustřeďuje, hodnotí a oceňuje nejlepší tvůrčí práce v oblasti reklamy a marketingové komunikace. Zlatá pecka je příležitostí k výměně profesních zkušeností, tvůrčích názorů a setkání všech profesí, které se významný způsobem podílejí na zvyšování odborné úrovně reklamy v České republice.

Soutěž je otevřena různým formám reklamního sdělení. Její prestiž zvyšují rovněž profesionálové z různých uměleckých, mediálních a reklamních oborů, kteří zasedají v porotě. V průběhu let se prestiž soutěže Zlatá pecka zvýšila nejen počtem soutěžních prací, ale došlo i k výraznému posunu v jejich kvalitě. Od svého začátku si soutěž si drží svou pověst otevřeného a nijak neomezovaného reklamního klání.

Zlatá pecka má za sebou již sedm ročníků, které dokazují, že s přítomností vzácného uměleckého a profesionálního koření to v české reklamní tvorbě není tak zlé. Soutěž se úspěšně obrací k těm, kteří možná svými reklamními rozpočty nesahají příliš vysoko, ale pro nápad, vtip i řemeslné zpracování ano. Těch dvacet pecek i mediální ceny jsou výrazem uznání jejich práce a poděkování klientům, kteří jim dali důvěru.

Logo

Do soutěže o Zlatou Pecku 2002 přihlásilo exponáty 54 reklamních agentur. Z nich bylo porotou nominováno na ocenění 50 exponátů. Mezi vítězi jsou - kromě našich "Brýlí" - například televizní spoty Národní muzeum - "Tisíc let", Besip - "Krematorium", "Márnice", "Urna" nebo JVC - "Lenin".

V porotě, která vybírala vítěze, zasedají mimo jiné režisér a producent Juraj Jakubisko, psycholožka PhDr. Jitka Vysekalová, hudební skladatel Zdeněk Merta nebo grafička Klára Kvízová.

autor: jkr