Rok bez diváků

Sport jako komerční produkt: „Nyní je příležitost se zamyslet“

14. březen 2021

Největší audioportál na českém internetu

Prázdné stadiony mají komerční dopady | Foto: Pixabay, CC0 1.0

Sport jako komerční produkt: Nyní je příležitost se zamyslet (7. díl z 7)

Předchozí díl
Následující díl

Ještě na začátku loňského roku bylo nepředstavitelné, že by v roce 2021 nesměli diváci na tribuny, teď je ale jejich návrat při pokračující situaci na sportovní stadiony v nedohlednu. A nejde samozřejmě jen o emoce, o které přicházejí sportovci i fanoušci, ale také o peníze. „Nyní to dává příležitost sportu se zamyslet, co je a co není zbytné,“ říká místopředseda Českého olympijského výboru Roman Kumpošt, který poukazuje na to, že ze sportu se stal komerční produkt.

autoři: Jakub Marek , prh

Mohlo by vás zajímat