Rok bez diváků
Sport jako komerční produkt: „Nyní je příležitost se zamyslet“
14. březen 2021

Sport jako komerční produkt: Nyní je příležitost se zamyslet (7. díl z 7)
Celý seriál:
Ještě na začátku loňského roku bylo nepředstavitelné, že by v roce 2021 nesměli diváci na tribuny, teď je ale jejich návrat při pokračující situaci na sportovní stadiony v nedohlednu. A nejde samozřejmě jen o emoce, o které přicházejí sportovci i fanoušci, ale také o peníze. „Nyní to dává příležitost sportu se zamyslet, co je a co není zbytné,“ říká místopředseda Českého olympijského výboru Roman Kumpošt, který poukazuje na to, že ze sportu se stal komerční produkt.
Mohlo by vás zajímat
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Hurvínek? A s poslední rozhlasovou nahrávkou Josefa Skupy? Teda taťuldo, to zírám...
Jan Kovařík, moderátor Českého rozhlasu Dvojka


Hurvínkovy příhody 5
„Raději malé uměníčko dobře, nežli velké špatně.“ Josef Skupa, zakladatel Divadla Spejbla a Hurvínka