Setkání u mikrofonu: S reprezentačním gólmanem Romanem Willem o nejen českých hokejových brankách
Náš pravidelný pořad tentokrát nabízí povídání o hokeji i věcech kolem něj. A cestování, které s hokejkou a pukem souvisí. Hostem Pavla Petra byl Roman Will, v poslední sezóně strážce svatyně Traktoru Čeljabinsk v Kontinentální hokejové lize.
Čtěte také
Roman Will, hokejový gólman, reprezentant. Jak se vůbec stalo, že se z něj stal brankář? Někdo ho očaroval a chtěl jít v jeho stopách? Bál se jako malý kluk postavit se do cesty letícímu puku? Mají hokejoví brankáři místa, která nejsou krytá a tam to pořádně bolí? Způsobil někdy puk Romanu Willovi vážnější zranění? A co říká historickým záběrům, na kterým mají gólmani jen minimální ochranu?
Je těžké po celou dobu zápasu, tedy šedesát minut, udržet koncentraci? Jak hokejový brankář, jestli vůbec, vnímá diváky? A došlo i na působení Romana Willa v Rusku, Švédsku a zámoří i na to, jak ve svých 28 letech vidí svou budoucnost, poslechněte si to.
Související
-
Za zrcadlem: Radan Lenc a Roman Will hosty redaktora Pavla Petra
Náš sportovní redaktor samozřejmě navštěvuje sportovní utkání, ale také si zve sportovce k rozhovorům, kde si společně povídají nejen o sportu.
-
Od hráče přes trenéra extraligy k pozici šéftrenéra České hokejové reprezentace: Filip Pešán
Pozvání Pavla Petra do pořadu Setkání u mikrofonu přijal Filip Pešán, kouč české hokejové reprezentace, bývalý ředitel a jeden z nejúspěšnějších trenérů Bílých Tygrů.
-
Radil v bojích o medaile i v těch „opravdových“. Sportovní a vojenský psycholog hostem Petra Urbana
Jak vypadá psychologická průprava na olympiádu? Jak psychika ovlivňuje sportovní výkony? I na to se Petr Urban zeptal sportovního a vojenského psychologa Josefa Faláře.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?
Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka
Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama
Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.