Polední publicistika: Debaty a volební kampaň. Rétorický styl kandidátů. Vliv kampaně na společnost

Největší audioportál na českém internetu

Finalisté prezidentské volby Petr Pavel (vlevo) a Andrej Babiš na předvolebních mítincích | Foto: Koláž iROZHLAS

Poslechněte si celou polední publicistiku s Tomášem Pavlíčkem

Které okamžiky kampaně před finále prezidentské volby nastavily její směřování? A měly by se určit hranice politického marketingu? Jak hodnotí odborníci rétorickou úroveň a styl obou finalistů? Způsobila kampaň společenské jizvy? A pokud ano, podaří se je po volbě zacelit?

Hosty Tomáše Pavlíčka jsou:

  • Otto Eibl, politolog, Katedra politologie FSV MU, odborník na politickou komunikaci, politický marketing a "teorii racionální volby"
  • Michal Kaderka, středoškolský a vysokoškolský učitel mediálního vzdělávání na gymnáziu Zatlanka a na FFUK
  • Nikola Hořejš, psycholog a sociolog, spolupracovník / poradce STEM (Ústavu empirických výzkumů)
autoři: Tomáš Pavlíček , vma

Nejposlouchanější

Více z pořadu

E-shop Českého rozhlasu

Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?

Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka

jak_klara_obratila_na web.jpg

Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama

Koupit

Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.