Soutěž: Za 3 správné odpovědi vstupenky na rozlučku Jozefa Sabovčíka

Show na ledě (ilustrační snímek)

Pokud dne 25. 11. odpovíte správně na všechny 3 položené otázky, získáte cenu kulturní. Vezmeme vás na muzikál na ledě.

Pokud dnes odpovíte správně na všechny 3 položené otázky, máme pro Vás dneska pěknou kulturní cenu. Zašleme Vám vstupenky na světově unikátní muzikál na ledě Popelka s hudbou Petra Maláska a písňovými texty Václava Kopty, který zahájí letošní turné v Ostravě a představí se celkem v 9 městech.

Unikátní muzikál na ledě Popelka s mezinárodním obsazením je překrásným divadlem, muzikálem s nádhernou hudbou a hlavně krasobruslařskou show plnou evropských hvězd, po úspěchu v zahraničí se vrací do Česka, teď na podzim zahájil svou 9. sezónu. Hlasy Popelce a Princi propůjčili Lucie Bílá a Ondřej Ruml, v hereckých a pěveckých rolích vystupují Pepa Vojtek, Dana Morávková, Tomáš Savka, Hanka Křížková, Vlastimil Harapes a další. Můžete se těšit na výpravné představení, které se odehrává současně na ledové ploše a působivém variabilním jevišti s filmovou projekcí. Uvidíte hvězdné herecké obsazení, excelentní krasobruslařské výkony, náročná akrobatická čísla, připravená je speciální světelná kompozice, 300 dobových kostýmů, kouzla a spousta dalších efektů. Můžete si vybrat, do kterého města budete vstupenky chtít.

Jak soutěžíme?
Každý všední den ve 12:40 vám po soutěžním příspěvku postupně položíme tři otázky, odpovídat na každou musíte začít do pěti vteřin. Pokud začnete odpovídat později, odpověď je neplatná a hodnotíme ji jako nesprávnou. Kompletní pravidla najdete zde.

A co když se jednou spletete?

Pokud odpovíte pouze na 2 otázky správně, dostanete dneska velmi pěkný dárek od DM drogerie markt, takzvaný „giving box“, což je speciální box plný oblíbených „drogeriových“ produktů (je to exkluzivní limitovaná edice, vážně moc pěkný balíček).

DM drogerie markt nechce posílit vlnu slevového šílenství, ale chce v den často spojovaný s pojmem „Black Friday“ podpořit dobrou věc a vzbudit větší solidaritu mezi lidmi.

Proto se v pátek 29. 11. uskuteční další ročník iniciativy „Giving Friday“, v rámci které DM věnuje 5 % z obratu tohoto dne. Letos chce celou částkou podpořit projekt pod mottem „Propojujeme generace“.  Cílem projektu je přispět na posílení mezigeneračního pouta. Konkrétně tuto částku rozdělí přihlášeným domovům pro seniory po celé České republice. Získané finanční prostředky pak tyto domovy využijí k podpoře společných aktivit dětí a seniorů.

Za pouze jednu správnou odpověď cena útěchy

Ani pokud odpovíte správně jen na 1 otázku, neodejdete s prázdnou. Pošleme vám cenu útěchy jako dárek přímo a současně překvapení od Radiožurnálu.