Oscarový Přelet nad kukaččím hnízdem dostává poprvé rozhlasovou podobu. Radiožurnál vás vezme na natáčení

V jiných hrách se zvuky dotáčí, tady jsme všechny nahrávali živě, vysvětluje designer zvuku

Největší audioportál na českém internetu

Herci se během natáčení pohybovali a manipulovali s kulisami podobně jako při běžném divadelním představení | Foto: Khalil Baalbaki, Český rozhlas

V jiných hrách se zvuky dotáčí, tady jsme všechny nahrávali živě, vysvětluje designer zvuku (3. díl z 5)

Rozhlasová hra Přelet nad kukaččím hnízdem vzniká takřka jako divadelní inscenace. „Rozhodli jsme se, že tady to prostředí natočíme jako reálné. Celá hra je minimalistická, je posazená v jednom uzavřeném prostředí. Přenesli jsme to do studia a všechno jsme nahrávali živě – všechny pohyby, hýbání židlemi, skleničky...“ popisuje zvukový designer a autor hudby Jan Trojan divadelní postup přenesený do rozhlasového prostředí.