Sofistikovaný a zároveň drzý film o Priscille se obejde bez Elvisových písní, přesto je plný hudby, popisuje kritik
Komplikovaný, nevyrovnaný a toxický vztah Elvise Presleyho a Priscilly ukazuje nový film uznávané americké režisérky Sofii Coppoly. Láska a nadšení dvou lidí se postupně rozmělnilo ve skutečném každodenním životě s Elvisem, jehož dominance v hudbě i životě se na jejich vztahu negativně projevovala. „Jedná se o citlivý portrét ženy, která žije v nerovném vztahu,“ shrnuje kritik Pavel Sladký.
Související
-
Kos v ostružiní pojednává o svobodě a objevování vlastní sexuality, přibližuje filmový kritik
O ženě, která přišla o panenství v 48letech, je výrazný gruzínský film s názvem Kos v ostružiní. Filmový kritik Pavel Sladký jej přirovnává k tvorbě Akiho Kaurismäkiho.
-
Pětkrát Dalí v absurdní smyčce. „Film, u kterého přemýšlíte, jaké drogy režisér bere,“ líčí Sladký
Slavného surrealistu navštíví novinářka a pokouší se s ním vést rozhovor. „Absurdní komedie bez konce,“ popisuje Pavel Sladký film Daaaaaalí! režiséra Quentina Dupieux.
-
Havlovskému sentimentu mladší generace neporozumí, hodnotí kritik dokument Tady Havel, slyšíte mě?
Vstřícný portrét od lidí, kterým chybí osobně. „Předkládá osobnost Václava Havla, jeho náturu a postoje spíš než intelektuální nebo politický odkaz,“ říká Pavel Sladký.