Už František Halas říkal, že básníci by měli vstupovat do reklamy, říká odborník
S rektorem Vysoké školy kreativní komunikace Dušanem Pavlů putujeme historií české a československé reklamy. „V roce 1927 vrcholily snahy tehdejší příslušníků podnikatelské elity, aby v Československu se začala reklama praktikovat na vyšší úrovni,“ vysvětluje autor knihy Reklub 1927 – 1949. Jaké nároky se tehdy kladly na reklamu ve srovnání s dnešní dobou? A věděli jste, že Jiří Šlitr a Jiří Suchý byli vlastně takoví dnešní tzv. copywriteři?
Související
-
Vycházejí revidované Bigglesovky. Využíval jsem kombinace fotek a textur, říká ilustrátor Stěhule
V češtině vychází v kompletním revidovaném překladu Biggles od velbloudích stíhaček. Ilustrátor Jan Stěhule popisuje práci na knize o legendárním letci.
-
Díky Instagramu vznikl úplně nový žánr fotografie, vysvětluje Michal Houdek
Fotograf Michal Houdek ve svém videopořadu F22 s podtitulem Fotografie nás baví zpovídá kolegy z branže zejména o technice. Jaké jsou současné trendy?
-
Otěže převzali samotní pacienti, popisuje novou kolekci oblečení výtvarník Musil
Výtvarník, tatér a bývalý hokejista Lukáš Musil známý také jako Musa vystavuje na Designbloku speciální kolekci pro pacienty s nemocí motýlích křídel.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?
Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka
Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama
Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.