Strojvedoucí pracuje 12 hodin v kuse. Některé vlaky už dávno měly dojezdit, upozorňuje zkušený strojvůdce
22. červenec 2020
K nehodám na železnici dochází stále častěji. Kdo za to může? Projíždí-li strojvůdce místy, kde to zná, může si případných nesrovnalostí na trati všimnout, soudí zkušený strojvedoucí Radek Wenzl. A pomoct prý může i to, pokud strojvedoucí střídá tratě, po nichž jezdí. „Jinak může nastat stereotyp. Když člověk podle drcnutí pozná, kde je, není pozornost úplně stoprocentní.“ Mají české tratě dobré zabezpečení? A proč už jen návěstidla nestačí? Poslechněte si celý rozhovor.
Mohlo by vás zajímat
Nejposlouchanější
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Přijměte pozvání na úsměvný doušek moudré člověčiny.
František Novotný, moderátor


Setkání s Karlem Čapkem
Literární fikce, pokus přiblížit literární nadsázkou spisovatele, filozofa, ale hlavně člověka Karla Čapka trochu jinou formou.
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
Pro Ukrajinu sehnal kulomety a pušky. ‚Na frontě víte, co jednotka potřebuje,‘ říká český dobrovolník
-
EXPO se Česku dále prodražuje. Teď už jde o 120 milionů korun navíc, ministerstvo chce kontrolu
-
Zmizení anglických princů roku 1483 dodnes nemá jasné vysvětlení. ‚Princové přežili,‘ tvrdí Langleyová
-
‚Moji lidé tuhle výhru chtěli‘. Ukrajinec Usyk porazil Duboise a je absolutním mistrem světa v těžké váze