Rady, jak správně reklamovat jídlo v restauraci. Buďte hrdinové, vyzývá Pavel Maurer

Mnoho z vás už jistě reklamovalo rozlepené boty nebo nefunkční domácí spotřebič, ale reklamovali jste už někdy jídlo v restauraci? Pavel Maurer vás k tomu vyzývá a navíc radí, jak to vlastně správně udělat.

Pokud vám připadá nějaké jídlo v restauraci podezřelé, tak jej vraťte. Nebojte se! Buďte trochu hrdinové a hlavně přemýšlejte, co si každý den vkládáte do pusy.

Dobře vím, že reklamovat lehce přesmažený řízek nebo rybu, která proplavala dvakrát tam a zpátky mrazákem, není vždy tak snadné jako vrátit rozlepené boty nebo myčku na nádobí. Tam jsou vady většinou dosti zjevné, i když i v mnoha takových jasných reklamačních situacích se prodejce často cuká.

Jenže vrátit jídlo zpátky do kuchyně, to opravdu žádá odvahu a zkušenost. Nuance našich jazýčků jsou rozličné, naše chuťová paměť je zcela individuální a navíc se mnohdy na talíři setkáváme s pokrmy, které jsme nikdy před tím nejedli. Jak tedy máme poznat, že je vše správně, nebo špatně? Jak máme kuchaře přesvědčit, že totálně přesolil polévku, že maso je tuhé a bramborová kaše není z brambor, ale pochází z instantního prášku?

Čtěte také

Závěrem tedy radím: evidentně ošizená jídla nebo špatné suroviny musíte vždy nemilosrdně vracet, nebo pak budete zvracet.