Polední publicistika: Debaty a volební kampaň. Rétorický styl kandidátů. Vliv kampaně na společnost

Které okamžiky kampaně před finále prezidentské volby nastavily její směřování? A měly by se určit hranice politického marketingu? Jak hodnotí odborníci rétorickou úroveň a styl obou finalistů? Způsobila kampaň společenské jizvy? A pokud ano, podaří se je po volbě zacelit?

Hosty Tomáše Pavlíčka jsou:

  • Otto Eibl, politolog, Katedra politologie FSV MU, odborník na politickou komunikaci, politický marketing a "teorii racionální volby"
  • Michal Kaderka, středoškolský a vysokoškolský učitel mediálního vzdělávání na gymnáziu Zatlanka a na FFUK
  • Nikola Hořejš, psycholog a sociolog, spolupracovník / poradce STEM (Ústavu empirických výzkumů)
autoři: Tomáš Pavlíček , vma
Spustit audio